Valuta:
GBP
Információk ciprusról

FRISS beszámoló Ciprusról!

Éppen egy hete, hogy hazaérkeztünk a szerelem szigetéről, Ciprusról! Friss élményekkel gazdagodtunk és a szóbeszéddel ellentétben minden zökkenőmentesen zajlott.

Azok számára, akik még most is bizonytalanok a szigetre lépést illetően, most beszámolunk a Cipruson eltöltött bő egy hetünkről.

Budapestről 2 óra és 20 perc alatt érkeztünk a Larnacai reptérre. A repülő szinte teljesen tele volt utasokkal. Az előre kitöltött Cyprus Flight Pass-t bemutatva, majd egy hőkamera előtt elsétálva körülbelül 10 perc alatt kijutunk a reptér területéről.

Ragyogó napsütésben haladunk a transzferrel és 36-37 fokot mutatnak a hőmérők. Végigjárva a híres strandokat, mint a Nissi vagy a kék zászlós Fig Tree Bay fehér homokos partjain azt tapasztaltunk, hogy a víz kristálytiszta és kellemes 27-28 fokos. A strandok általában tele vannak, de a napágyakat és ernyőket igyekeznek 1-1,5 méterre tenni egymástól. Az éttermekben, boltokban a maszk használata továbbra is kötelező. A szállodáknak és éttermek 70-80 %-a már kinyitott és láthatóan sokkal több a turista, mint júniusban. A szállások árai minimálisan csökkentek a tavalyihoz képest. Az éttermek árai nem változtak. Beindult az éjszakai élet is: a vidámparkok, éjszakai bárok megtelnek. A turisták számának csökkenése viszont azt eredményezte, hogy sokkal gyorsabban eljuthatunk úti céljainkhoz így akár több program is beleférhet egy napba.

Megnéztük, hogyan haladnak épülő projektjeink Ayia Napa, Protaras területén:

Nagyon szépen halad az építkezés. A leendő tulajdonosok számára jó hír, hogy még ebben a kaotikus világban is valamennyi kiadó ingatlanokkal rendelkező projekt telt házzal üzemel.

A Mythical Projekt - Bővebb információkért tekintse meg kínálatunkat vagy keresse kollégáinkat!

Mythical SAND

Mythical SPA

Adatkezelési beállítások

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.